ليوان كاغذي ساحل جنوب ليوان كاغذي ساحل جنوب .

ليوان كاغذي ساحل جنوب

چاپ ليوان كاغذي

ليوان كاغذي چگونه توليد مي شود؟

آيا ليوان كاغذي آسيب كمتري به طبيعت مي رساند؟

ليوان كاغذي چه كاربردهايي دارد؟

ليوان كاغذي چگونه توليد مي شود؟

نقش ليوان كاغذي در محيط زيست؟

و يا هر سوال ديگري كه ممكن است ذهن شما را به خود گرفتار گرفته باشد در ادامه اين مطلب پاسخ داده مي شود. به نام طبيعت وظيفه خود را آغاز مي كنيم. بياييد زمين را يك سيستم در نظر بگيريم ( مجموعه اي از اجزاي به هم پيوسته كه در راستاي تحقق يك هدف مشخص فعاليت مي كنند و اختلال در يكي از اجزا فعاليت كل سيستم را مختل مي كند!)، و انسان را بخشي از اين سيستم كه روزانه حجم انبوهي از پلاستيك تجديدناپذير را به محيط زيست وارد مي كند و موجب اختلال در زمين مي شود،

توليد ليوان كاغذي

از كاغذ خام گرفته تا چاپ ليوان كاغذي! در فرايند توليد ليوان كاغذي قبل از هرچيز كاغذ روكش دار مي شود و جنس اين روكش مي تواند موم باشد. پس از اين نيز بسته به محصول مورد نظر كاغذها برش داده مي شود و در دستگاه كارخانه ليوان كاغذي قرار مي گيرند و توليد تكميل مي شود.

چاپ ليوان كاغذي

امروزه و باگذشتن از عصر صنعتي و توجه به محيط زيست، كشورهاي مختلف فعاليت هاي زيادي در راستاي حفاظت از محيط زندگي انسان انجام مي دهند و چاپ ليوان كاغذي و ظروف كاغذي به جاي ظروف پلاستيكي تجديد ناپذير نيز يكي از هزاران فعاليتي است كه در راستاي طبيعت دوستي انجام مي شود.

ليوان كاغذي چه كاربردهايي دارد؟

 به راستي مي توان گفت  اين روزها ليوان كاغذي بخش غيرقابل انكاري از زندگي بشر شده است و شاهد كاربرد آن در مهماني هاي خانوادگي، مراسم هاي بزرگ، تولدها، جشن ها، دورهمي ها و … شده است. اين نوع ليوان چه در سازمان هاي بزرگ و چه در مراسم هاي خانوادگي جايگاه مخصوص خود را پيدا كرده است و دليل آن ممكن است كم شدن بار شستشو ظرف هاي غيريكبار مصرف، سهولت در ست كردن ظروف ، طرح هاي زيبا، عدم نگراني از شكستن ظرف ها، تغييرشكل ليوان هاي پلاستيكي و … باشد. يكي از كاربردهاي جذاب ليوان كاغذي كه ممكن است كمتر به آن پرداخته شود در معرفي برند سازمان هاي بزرگ و كوچك مي باشد كه آن ها مي توانند با چاپ ليوان كاغذي با تصوير لوگو يا نماد شركتشان، برندشان را در اذهان عمومي يادآور شوند.

چاپ ليوان كاغذي ۲۰۰ سي سي

از جديدترين خدمات شركت ساحل جنوب چاپ ليوان كاغذي ۲۰۰ سي سي مي باشد. يكي از پر مصرف ترين ليوان ها كه چاپ آن توسط مجموعه ما انجام مي شود، چاپ ليوان كاغذي ۲۰۰ سي سي است كه در چاپ آن از از پوشش پلي اتيلن استفاده مي شود. اين پوشش در چاپ ليوان سبب مي شود تا اين ليوان ها زودتر در محيط زيست بازيافت شوند و در چرخه محيط زيست كمترين صدمه را به طبيعت وارد نمايند. اين ليوان ها در تماس با مايعات با درجه حرارت بالا كمترين تاثير شيميايي دارند و كاملا اصول بهداشتي بر روي آنها رعايت شده است.

 سفارش ليوان كاغذي

گروه توليد و چاپ ليوان كاغذي ساحل جنوب اين افتخار را دارد با توجه به احساس مسئوليتي كه نسبت به زمين دارد به ارائه انواع خدمات چاپ ليوان كاغذي بپردازد. محصولات اين گروه در حوزه كاسه كاغذي، چاپ ليوان كاغذي، چاپ ليوان كاغذي تبليغاتي، چاپ ليوان كاغذي بهداشتي، طرح دلخواه، ليوان سيب زميني، ليوان كاغذي دوجداره، ليوان به سليقه مشتري و …. مي باشد.

براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره هاي ذيل تماس حاصل فرماييد:

۰۹۱۵۴۵۲۷۷۰۷ – ۰۹۳۹۵۵۸۶۸۶۹

منبع : https://sj-cup.ir/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۱:۲۲ توسط:ليوان كاغذي ساحل جنوب موضوع: نظرات (0)