لیوان کاغذی ساحل جنوب لیوان کاغذی ساحل جنوب .

لیوان کاغذی ساحل جنوب

چه دلایلی باعث چاپ لیوان کاغذی شد؟

1- سازگاری با محیط زیست
با توجه به شرایط هشدار دهنده گرمایش جهانی و سایر خرابی های محیطی، امروزه رایج ترین عاملی که باید در نظر داشت این است که محصولی که به طور گسترده استفاده می شود باید سازگار با محیط زیست باشد. از آنجایی که از پلاستیک یا استایروفوم ساخته نشده است، دارای مواد مورد استفاده زیست تخریب پذیر است. این لیوان ها چون از مواد یکبار مصرف ساخته شده اند، به راحتی تجزیه می شوند. نه تنها این، بلکه فنجان ها را نیز می توان به راحتی بازیافت کرد. فنجان ها از خمیر استخراج شده از درختان و آب تشکیل شده اند. بنابراین، بحثی در مورد سمی بودن آنها وجود ندارد.

 

2- استفاده راحت
استفاده از لیوان های یکبار مصرف کاغذی و حمل راحت آنها یکی دیگر از ویژگی های این محصولات است. از آنجایی که وزن سبکی دارند، می‌توانید آن ها را به راحتی جابجا کنید. وقتی نمی‌خواهید انبوه فنجان‌ها و لیوان‌ها را بشویید و به دنبال راه آسانی هستید؛ فنجان های یکبار مصرف کاغذی بهترین جایگزین هستند. اگر قصد سفر دارید و می خواهید از حمل چمدان های سنگین اجتناب کنید، بهترین گزینه انتخاب لیوان کاغذی می باشد. آنها به راحتی قابل حمل هستند و بسته های آن طوری طراحی شده که به اندازه کافی برای حمل راحت است.

3- ایمن بودن
اگر لیوان های یکبار مصرف را با لیوان های پلاستیکی و استایروفوم مقایسه کنید، متوجه این مسئله می شوید که این لیوان ها برای نوشیدنی های گرم و سرد بی خطر است. قابلیت جابجایی آسان و بدون مواد سمی از جمله نکاتی است که به نفع این ظروف یکبار مصرف کاغذی است.

4- تنوع بالا
لیوان های کاغذی در اشکال و اندازه های بسیار متنوعی موجود هستند. همچنین در طرح های مختلف موجود است به عنوان مثال طرح های کارتونی، چاپ لوگو، طرح های قهوه، چای یا هر نوشیدنی دیگر و بسیاری موارد دیگر.

 

ادامه مطلب در لینک : https://www.fardanews.com/fa/tiny/news-1180937

 
 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۳۷:۳۳ توسط:لیوان کاغذی ساحل جنوب موضوع: نظرات (0)