ليوان كاغذي ساحل جنوب ليوان كاغذي ساحل جنوب .

ليوان كاغذي ساحل جنوب

فوايد استفاده از ليوان كاغذي چيست ؟

چاپ ليوان كاغذي يكي از صنعت هاي مدرن در كشور ما به حساب مي آيد كه روز به روز بر تعداد طرفداران آن افزوده مي شود. چاپ ليوان كاغذي در انواع مختلفي انجام مي شود و در بخشي هاي زيادي به كار گرفته مي شود. امروزه صنعت چاپ ليوان كاغذي پيشرفت زيادي كرده و آمار مصرف كنندگان آن در حال افزايش است.
مراحل چاپ ليوان كاغذي
فرايند توليد ليوان كاغذي در چند مرحله صورت مي گيرد. در ابتدا كاغذ توسط ماده پلي اتيلن روكش مي شود، اين روكش باعث مقاومت ليوان شده و مانع نفوذ مايعات در آن مي گردد، اگر كاغذ بصورت يكطرفه روكش شود آن را سينگل و اگر دو طرفه روكش شود آن را دابل مي نماييم.
پس از آن كاغذ روكش دار توسط دستگاه برش به اندازه بدنه ظروف برش داده مي شود و كاغذ چاپ شده به شكل استروك در مي آيد. سپس در مرحله آخر كاغذ در دستگاه چاپ قرار مي گيرد و محصول نهايي توليد مي شود.
جالب است بدانيد چاپ ليوان كاغذي طبق سليقه و نياز مشتري انجام مي شود، به طوري كه مشتري تعداد، اندازه و طرح محصول مورد نظر خود را به توليد كننده سفارش داده و آن را تحويل مي گيرد.
چاپ ليوان كاغذي تبليغاتي
چاپ ليوان كاغذي تبليغاتي يكي از روش هاي جذاب در پروژه هاي برندينگ است. به صورتي كه مشتري مي تواند طرح يا لوگو مورد نظر خود را سفارش دهد و از آن در موقعيت هاي مختلفي مثل همايش ها و سمينارها استفاده كند. اگر بخواهيم با يك مثال ساده، كارايي چاپ ليوان كاغذي تبليغاتي را بگوييم، مي توان به استفاده ي برندهاي معتبر چاي و زعفران از اين روش اشاره كرد.
فوايد و مزاياي استفاده از ليوان كاغذي، عبارتند از :

قابليت استفاده در طرح هاي تبليغاتي و معرفي برند شما بر روي ليوان كاغذي
سرطان زا نبودن
سبك بودن و نشكن بودن آن
ظاهر زيبا و تنوع در طرح و نقش هاي آن
قابليت استفاده در مراسم هاي مختلف از جمله جشن تولدها و غيره
مقاومت در برابر حرارت
جلوگيري از هدر رفتن آب و صرفه جويي در وقت


لينك منبع : https://www.ilna.news/fa/tiny/news-1157472


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۸:۳۲ توسط:ليوان كاغذي ساحل جنوب موضوع: نظرات (0)